Starý šedivý pán, belhající se parkem o holi a krmící holuby. Ta představa, že tak by mohla fungovat má firma, mě děsí. v dnešní moderní a rychlé době, kdy je kladen důraz na rychlost, svěžest, automatizaci a moderní vzhled, nesmí zaostávat ani má firma. Jakékoli malé zaostání za konkurencí by totiž znamenalo velké finanční ztráty a další značné finanční náklady k znovuzískání stabilní pozice na vrcholu konkurence.

Nepřípustné!

Mezi konkurenty je běžnou věcí, mít vlastní firemní barvy a logo vytištěné či vyšité na tričkách a jiných látkových věcech. Trend navíc velí ekologické smýšlení, proto bylo jasnou volbou nahradit igelitové tašky látkovými, které vydrží více, než papírové. Svému reklamnímu účelu slouží déle, proto se investice do nich mnohonásobně vyplatí. Různé druhy reklamního textilu si objednávám snadno a rychle u jedné společnosti, která je velmi spolehlivá.

Zaostávat za konkurencí?
Ohodnoťte příspěvek
3a-728x90.gif

About the author